Monday, March 12, 2012

...Forever21.

Tilasin hyvin paljon vaatteita Forever21:sta Floridassa asustellessa. Eihän ne mitään parhaimman laatuisia vaatteita ole, mutta hyvin edullisia kylläkin. Floridaan mennessä vaatevarastoni oli hyvin rajallinen, joten kyseinen nettikauppa auttoi täyttämään sitä. Nyt kaipasin uusia juttuja, joita voisin yhdistellä työvaatteiden kanssa. Tehtiin sitten tilaus Jussin kanssa ja esittelen nyt millaisia juttuja lähti tilaukseen. Tilauksen tekeminen hieman kesti, sillä F21:n palvelin ei eilen illalla toiminut. Onneksi tänään ongelma oli korjattu ja pääsin tekemään kauan odotetun tilauksen.

Rakastuin tähän liiviin heti! Löytyi alepuolelta 20€ hintaan. Liivit on viime aikoina viehättäneet mua ja vaikka tällaisia paksuja liivejä ei tule enää hirmu kauan käytettyä, veikkaan että näille on käyttöä myös ensi syksynä.

Sateenvarjo-kuosillinen toppi oli vain 15,75€. Materiaalina 100% polyesteri, mutta ajattelin sen olevan aika riskitön materiaali. Esim. viskoosia (tuolla nettikaupassa nimellä rayon) en uskalla tilata. Se rypistyy helposti ja yleensä nyppääntyykin vielä herkästi.

Nämä farkut on mitä luultavimmin matalat, mutta olkoot. Uskalsin tilata farkut tuolta, sillä mulla on jo ennestään F21:n farkut, jotka ovat mainiot jalassa. Ja nyt on vähän pakkorako tilatakin farkut, nimittäin mun suosikkifarkut hajosi. Kangas oli ilmeisesti heikentynyt ja reikähän sinne perseen alapuolelle oli ilmestynyt. Parasta oli, että huomasin asian vasta kotona, kun olin ensin seikkaillut kaupungilla tovin jos toisenkin. Onneksi mulla on pitkä takki :D Mutta tosiaan näiden uusien farkkujen mukana tulee tuo vyö ja ovat minulle mieleistä pesua. Materiaali on mitä on (80% puuvillaa, 19%polyesteriä & 1% elastaania), mutta 26,75€ hintaan en valita. Toivottavasti koko osui oikeaan, sillä lunttasin vanhoista F21:n farkuista koon.

Postareita meidän tilaukseen ei tullut, sillä tilaus ylitti 75€ (tosin alle 75€:n tilauksissakin postarit ovat vain 6€) ja paketin pitäisi olla täällä tällä viikolla. Nyt toivon, että kaikki koot osui kohdalleen, sillä suurin miinus Forever21:n kanssa on palautus. Joudut itse nimittäin maksamaan palautuksen postarit, joten minä en ole kertaakaan jaksanut alkaa palauttelemaan. Yleensä olen myynyt ne tuotteet eteenpäin, jotka eivät jostain syystä ole miellyttäneet.

Nyt vain jännäämään milloin postimiehellä on mulle asiaa :)
Jos Forever 21:n koot tai palautus askarruttaa, niin asiasta enemmän täällä.

2 comments:

  1. Voi ei, tuo valkoinen toppi on ihan täydellinen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo ja hassuinta oli että klikkasin sitä ihan huvikseni sen kummemmin tarkastelematta. Sitä hetken tuijoteltua olin ihan myyty :) toivottavasti todellisuus vastaa mun mielikuvaa :P

      Delete