Thursday, July 19, 2012

...day dreaming.

Arvatkaa kuka odottaa lomaa jo ihan innoissaan! Nimittäin huomenna kello 16.30 tällä tytöllä alkaa kolmen viikon kesäloma! Heti alkuun suuntaamme muualle, mutta noin yleisesti mitään erikoista ulkomaanmatkaa ei ole luvassa, vaan kotona rentoilua ja lepäämistä. Lupasin kyllä itselleni, että kaivan jälleen opparin esiin ja työstän sitä eteenpäin. Minua ei haittaa, vaikka sataisi koko loman ajan, kunhan vain saan kunnon yöunia!

Nyt kuitenkin muihin aiheisiin, tarkemmin siis kosmetiikka-aiheisiin. Jälleen. BareMineralsin aloituspaketista teen varmasti kunnon postauksen, mutta odottelen, että ihoni kerkeää tottumaan uuteen meikkipohjaan kunnolla. Alku on kuitenkin vaikuttanut sen verran lupaavalta, että nyt on kunnon shoppailuhimotuksia!


Get Started Kitissä on se bareMineralsin original-meikkipohja, joka jättää ihon hyvin kuulaan näköiseksi. Minua kuitenkin houkuttaisi testata myös mattaisen pinnan jättävä Matte-meikkipohja. Minua arvelluttaa kuitenkin tuotteen peittävyys, sillä jotkut ovat sanoneet, että tuote peitä yhtä hyvin kuin originaali versio. Tuotteessa ei ole Bismuth Oxychloridea, joka voi aiheuttaa kutittelua kasvoilla, eli hyvä juttu siis. Originaalissa meikkipohjassa sitä on ja itse huomasin alkuun pientä kutittelua otsassa ja poskissa.

Toisaalta haluaisin myös kokeilla Multi Tasking Bisqueta, joka on siis toimii peiteaineena. Kyseisestä tuotteesta en ole kuullut kuin hyvää, joten houkutus on suuri.


Myös suojakertoimellinen Mineral Veil mietityttää! Tavallisessa versiossa ei siis ole suojakerrointa, mutta 25SPF kuulostaa minun korvaani hyvin houkuttelevalta, varsinkin kun meikkipohjassakin on jo hieman suojakerrointa.

Sinällään minulla ei ole onneksi kiire tilata mitään uutta, sillä nuo Get Started-pakkauksen tuotteet vaikuttavat hyvinkin riittoisilta. Nyt olen vain ihan innoissani, kun olen löytänyt meikkipohjan, joka toimii ja haluan hamstrata kaikkea itselleni :D Yritän kuitenkin kovasti hillitä itseäni, mutta voi olla, että seuraavana palkkapäivänä lähtee tilaus menemään.


Ainiin ja loppuun mielenkiintoinen hintavertailu, josta joillekin työkavereillekin kertoilin. Tämän luomivärisiveltimen löytää siis BeautyBaysta n.17€ hintaan (riippuen valuuttojen kursseista), mutta paljonko Kicks tästä veloittaa? Ei 37€, eikä 47€...vaan mojovat 57€! Luojan kiitos nettikauppojen, että olen päässyt käyttämään unelmieni meikkipohjaa, sillä ihan konkreettisista myymälöistä minun olisi täysi mahdottomuus edes ajatella ostavani bareMineralsia.

No comments:

Post a Comment