Sunday, February 24, 2013

...Dot Marc Jacobs.


Olen kytännyt Marc Jacobsin Dot-tuoksua jo sen ilmestymisestä lähtien. En kuitenkaan antanut itseni ostaa sitä ennen kuin yksi vanhoista hajuvesistäni olisi loppunut ja ennen kuin saisin siitä jonkinmoista alennusta. Onneksi Cleanin Warm Cotton-tuoksu loppui tässä vähän aikaa sitten (vaikka mulla on kyllä sitä vielä yksi avaamaton pullo jemmassa) ja Cacharelin Amor Amorkin näyttää lupaavasti loppumisen merkkejä. Toinenkin ehdoista pääsi täyttymään, kun äitini oli saanut Kicksin alekupongin eli -20% yhdestä tuoksusta. Samaan aikaan eteiseni lattialla lojui sama kuponki, mutta kerta en tästä ollut tietoinen äitini käytti kuponkinsa tähän.

Ostin tarkoituksella pienemmän 30ml pullon, sillä 50ml pullo ehtisi varmasti väljähtyä ennen loppumistaan. Onhan tuossa vähän hillitympi pullo, mutta se sopii minusta mainiosti Daisy Eau So Freshin kaveriksi pöydälle koristeeksi. Se isompi kokoinen pullo on kyllä melkoisen överi punaisuudessaan. Hintaa tälle pikkusöppänälle jäi n.40€ alennuksen jälkeen.

Koska olen paska kuvailemaan mitään hajuvesiä (ne joko ovat minusta hyviä tai eivät), lainaan tähän Fragrantican tuoksukuvausta. Eli tuoksu on siis hyvin hedelmäinen, trooppinen ja melkoisen makea. Itse olen yleensä ostanut melko raikkaita tuoksuja ja juuri välttänyt makeita tuoksuja, mutta tämä on mukavaa vaihtelua. Tykkään, että voin vaihdella hajuvesiä fiiliksen mukaan, joten erilaisuus pääsee myös tässäkin asiassa kunniaan.

Ovatko muut ihastuneet tähän tuoksuun vai kuuluuko se inhokkeihin?

2 comments:

  1. Ostin sen ison 50ml pullon heti viime syksynä sen tultua Suomeen ja täytyy kyllä sanoa että olen ihan äimän käkenä tuosta makeudesta :D Ei minusta yhtään makea! Enemmänkin tosi raikas ja freesi. Mutta kyllä tykkään. Kunhan kevät kohta koittaa pääsee minusta ainakin kunnolla oikeuksiinsa (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ensinuuhkaisulla tuo on raikkaampi, mutta mun iholla se jotenkin muuntuu makeaksi. Totean taas, että olen tottunut käyttämään sellaisia todella raikkaita tuoksuja, esim. Cleanin tuoksuja ja Daisy Eau So Freshiä, joten tuo on sellainen todella makea mun nenään :D

      Delete